Πιο αυστηρή η Apple στους Developers

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
1 μήνυμα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Πιο αυστηρή η Apple στους Developers

ARGONAYTIS
Διαχειριστής
Το ότι η Apple είναι πολύ αυστηρή στον έλεγχο μιας εφαρμογής το γνωρίζουμε οι περισσότεροι και δυστυχώς το έχω  βιώσει και εγώ αφού έχω ένα μήνα που προσπαθώ να ανεβάσω μια εφαρμογή που στο Googleplay ανέβηκε την ίδια ημέρα ενώ στο AppStore μου βρίσκουν όλο και κάτι να διορθώσω κάθε φόρα αλλά μην σας ζαλίζω με τα δικά μου και ας πάμε στο θέμα μας.
Σήμερα λοιπόν η Apple αποφάσισε να καταπολεμήσει την αντιγραφή εφαρμογών και ..
δημιούργησε μια σελίδα όπου ο κάθε δημιουργός μπορεί να καταγγείλει ότι του αντέγραψαν την εφαρμογή του και αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο ο αντιγραφέας θα αποκλειστεί από την Apple.
Αν λοιπόν θέλετε και εσείς να καταγγείλετε κάποιον που σας αντιγράφει μπορείτε να το κάνετε στην σελίδα της Apple εδώ.

http://argonaytis-iphone.blogspot.com ARGONAYTIS-IPHONE BLOGSPOT JAILBREAK-TOOL-TIPS