Πρόβλημα με cydia 9.3.2

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
2 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Πρόβλημα με cydia 9.3.2

bluesman
Καλώς σας βρήκα.Φρέσκος στο φορουμ.Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθησει?
Έκανα σε 6plus και  9.3.2 jailbrake με το κινεζικο εργαλειο της pangu. Και ενω όλα φαινονται καλα όταν ανοιγω τη cydia βλέπω τα repos αλλα μέσα δεν έχουν τίποτα .Επειτα μετα απο καποια δευτερολεπτα μου βγαζει μαυρη οθονη με τα εξης σφαλματα.

could not open file /var/lib/dpkg/status-open ( 2 no such file or directory)

the package lists or status file could not be parsed or opened.

Υπάρχει λύση να το διορθωσω? Κατι ακουσα για το terminal αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να το κατεβασω
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Πρόβλημα με cydia 9.3.2

ARGONAYTIS
Διαχειριστής
bluesman έγραψε
[...]

Φιλε μου πιθανόν έχεις πολλά ρεπό η κάποιο που δεν λειτουργεί και δεν μπορεί να φορτώσει, σβήσε ένα τυχαίο ρεπό που προσέθεσες εσύ (όχι τα βασικά) να δεις τι γίνετε
http://argonaytis-iphone.blogspot.com ARGONAYTIS-IPHONE BLOGSPOT JAILBREAK-TOOL-TIPS